fiscale partner belastingaangifte. Hoe doe ik dat als mijn partner uit België komt en alleen een netto inkomen heeft? Hij krijgt geen bruto overzicht.

mijn partner heeft een invaliditeitsuitkering uit België, hij krijgt dit netto uitbetaald per maand. Er wordt geen opgave gedaan van zijn bruto inkomsten maar bij je belastingaangifte vanaf 2011 moet je je partner als fiscale partner opgeven en dus ook zijn bruto inkomen. Hoe doe ik dat??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De mogelijkheden om iemand als fiscale partner aan te merken zijn m.i.v. 2011 juist moeilijker geworden.
Dus ga eerst na of de partner krachtens de nieuwe voorwaarden wel je fiscale partner is.
Ander zit je moeite voor niets te doen