mij dochter word 18 jaar wat krijg ik niet meer van belasting

heb alleen maar een dochter in huis
geen andere kinderen
ik weet wel dat ik geen kinderbijslag meer krijg
maar andere dingen van belasting weet ik zo ff niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je inkomen, en of je dochter een inkomen heeft.
Misschien een idee om eens bij de belastingdienst te informeren welke consequenties dat heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je dochter zal nu zelf haar zorgverzekering moeten gaan betalen. Je kan voor haar zorgtoeslag aanvragen. Dat moet dan wel op haar naam. Voor andere belastingzaken zal jezelf niet veel terug krijgen.