Heb ik recht op loonheffingskorting?

Ik heb begrepen van iemand dat ik daar recht op zou hebben, maar heb dat helaas nooit aangevraagd... Als het goed zou ik hierdoor ongeveer ieder keer per jaar 1900 euro zijn misgelopen... Mijn vraag is of ik het vooralsnog met terugwerkende kracht kan aanvragen en voor hoeveel jaar? Alvast bedankt voor de reactie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Lh korting wordt verrekend met aangifte ib, als je lh-korting op nee hebt staan. Werkenden, hebben recht op lh-korting. Zoek maar op belastingdienst.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te kunnen zeggen of U daar recht op heeft zijn meer
gegevens nodig. B.V
Werkt U zelf ? Zo neen
Heeft U een geregistreerd partner waarmee U gezamenlijk
aangifte doe ?
Betaald U partner wel voldoende belasting ?
Als dat zo is kan je van 5 jaar terug vragen, je hebt dan
een z.g T-Biljet nodig verkrijgbaar op het belasting kantoor.
Voor 2010 is een P-Biljet nodig , dit is in 2010 veranderd
van T-Biljet naar P-Biljet.
Vraag inlichtingen bij het belasting kantoor, zij kunnen U
op weg helpen, maar laat het niet liggen, dat zou jammer
zijn.
Heel veel succes.