Wat zijn kastekorten?

Op mijn salaris strook zijn kastekorten, wat betekend dit?

Netto loonbedrag 417,94
Onbelaste vergoedingen / inhoudingen :
Maaltijdinhouding -46,20
Kastekorten -72,50
+
Resteert uit te betalen € 299,24

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geld verdwenen uit de kassa?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kennelijk houdt uw werkgever geld op uw salaris in, als er een negatief kasverschil is. U doet werk als kassamedewerker?

Officieel mag de werkgever dit trouwens niet doen.
13 jaar geleden
Dat moet je even goed navragen, want het lijkt er op dat jouw baas jou aansprakelijk houdt voor geld dat te weinig in de kassa zit.

Als je achter de kassa werkt en er met de pet naar smijt, is dat misschien logisch, maar als je met meerdere mensen achter een kassa staat of zelfs weinig te maken hebt met het kassawerk, is het niet logisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland bestaat dit niet. Kom je misschien uit Belgieen. Op een salaris strook kan en mag dit niet voorkomen.
ronron1212
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Dan zou ik maar eens aan je baas vragen waar dit voor staat.