Moet je zorgtoeslag in 2011 weer opnieuw aanvragen want heb het sinds 17/12/2010 niet meer gekregen terwijl ik er wel recht op heb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja. In Nederland mogen ze abonementen niet meer stilzwijend verlengen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er niets is gewijzigd dan zul je zelf bericht ontvangen maar kijk even via de DigiD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel de Belastingtelefoon, 0800 - 0543
Bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Houd je BSN bij de hand.
Dan kun je doorgeven dat je zorgtoeslag niet automatisch verlengd lijkt te zijn zonder bericht, en daar kunnen ze voor je kijken waarom dat zo is, of het klopt, en als het niet klopt kunnen ze zorgen dat het weer opgestart wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jip daar ben ik het ook mee eens.