Ik werk thuis in loondienst, maar heb ik dan recht op bepaalde aftrek via Belastingdienst? Zo ja welke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je krijgt dan de arbeidskorting.
Je hebt geen recht op reiskosten vergoeding , maar mogelijk mag je werkgever je wel voorzien van apparatuur om mee te kunnen werken, inclusief bureau en stoel.

vzv ik weet zijn extra inrichtingskosten verwarming werkkamer ed inmiddels niet meer aftrekbaar.

2 linkjes toegevoegd. Vraag je werkgever dus om vergoeding, desnoods ipv loonaanpassing (bruto voor netto)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook recht op algemene heffingskorting bij de berekening van je netto-salaris/loon