Kun je meer offertes bij het Warmtefonds indienen?

Om mijn woning te verduurzamen heb ik en verduurzaminglening, ik heb een vraag betreft meerdere offertes indienen.

Kun je meerdere offertes afzonderlijk indienen bij het Warmtefonds?

Ik heb enkele dagen geleden een offerte toegevoegd en vandaag wilde ik een nog een toevoegen, maar wilt niet echt lukken de + blijft grijs.

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? Alvast bedankt.

een maand geleden
in: Bankieren
ronron1212
een maand geleden
ik denk dat je zelf moet bepalen welke offerte je accepteert en die download je je kunt dus maar 1 offerte downloaden.
Jabber
een maand geleden
Morgen even bellen, want het was een gepuzzel om twee verduurzaming van mijn woning in mijn budget te krijgen.. Ruim 2 maanden gecorrespondeerd. Toch bedankt voor je reactie.

Geef als eerste antwoord