Waarom opent de bank app niet bij een betaalverzoek?

Als ik een betaalverzoek of bv webshop een betaling wil doen via iDeal klik ik op open de app maar dan gebeurt er niks. Bank app opnieuw geïnstalleerd en dit probleem bij zowel ing als abn Amro. Dus denk dat er ergens een instelling is in de gsm. Poco x6 pro

een maand geleden
in: Bankieren
Vortexxx
een maand geleden
Zit je toevallig met Knoxville in een 'werk' profiel te hannessen? Want die twee werelden kunnen elkaar niet vinden, dus bankapp geïnstalleerd in je privé profiel koppelt niet met webpagina geopend met betaallink in je werk profiel.
Bazz81
een maand geleden
Nee, ook geen idee wat Knoxville is ?
Vortexxx
een maand geleden
https://support.google.com/work/android/answer/6191949?hl=en
Bazz81
een maand geleden
Het is inmiddels 'opgelost' ik heb andere browser geïnstalleerd en daarmee opent hij de app wel. Dus ergens staat er iets niet goed bij Google Chrome. Maar voor mij is het opgelost.

Geef als eerste antwoord