Moet je bij Rabobank altijd de Raboscanner gebruiken om online te betalen?

Ik ben bij ABN Amro en heb onlangs ook een betaalrekening bij Rabobank genomen. Nu lijkt het erop dat ik telkens de Rabo Scanner moet gebruiken en vanalles van cijfers en zo moet ingeven. Bij ABN Amro kun je gewoon vanuit de app een QR code scannen en moet je enkel je pin nog invoeren, dat gaat heel snel. Ik vraag me nu af of bij Rabobank het ook vlotter kan in plaats van met de scanner.

een jaar geleden
in: Bankieren
3.4K
Utrecht
een jaar geleden
Dat werkt bij de Rabo app net zo.
De QR code scannen en dan je pin invoeren of vingerafdrukscanner.
Even de goede instellingen opzoeken en instellen.

Antwoorden (1)

Nee.

Kijk goed bij het betaalscherm als je iets koopt online
Je kan onderaan kiezen voor de Rabo Scanner of de Rabo-app.
===
Onderstaande plaatje laat de optie niet zien, omdat al voor die optie gekozen is, maar als de Rabo Scanner of Rabo Reader is gekozen, dan krijg je dus onderaan de Rabo-app als optie te zien.
Toegevoegd op 03 oktober 2022 18:14: tekst
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
Ritsuka
een jaar geleden
Klopt, je kunt gewoon wissele.