zien mijn ouders mijn paypal?

hi, ik heb een paypal account aangemaakt en wil daar wat geld op laten storten en gewoon online wat dingen bestellen. Maar ik ben nog geen 18 en wil niet dat mijn ouders die rekening kunnen zien. Weet iemand of mijn ouders ergens achter mijn paypal kunnen komen zoals bijvoorbeeld in mijn inkomen en afschriften?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Bankieren
1.6K
Ritsuka
2 jaar geleden
Je mag geen Paypal account hebben onder de 18

Antwoorden (1)

Ten eerste mag je onder de 18 jaar geen Paypal account openen.
Je zult toch van je bankrekening geld moeten storten op de Paypal rekening, dat zouden je ouders kunnen zien. Daarnaast krijg je per e-mail bevestigingen van je aankopen, die kunnen ze misschien ook zien.