Mag Skrill mijn rekening en mijn geld zonder redenen vasthouden?

Ik heb meer dan een jaar een verdachte opname van mijn gemeld van mijn Skril account (2 keer het zelfde bedrag terwijl dat 1 keer moest zijn). Skrill heeft toen mijn rekening geblokkeerd en ot nu toe weigert Skrill het geld dat mijn rekening staat vrij te geven, Telkens weer wordt mij gevraagd om gegevens op nte sturen wat ik ook doe en komt Skill met andere onzinnige eisen.
Ik wil dan ook mijn rekening opheffen en mijn saldo opnemen maar ook dat weigert Skrill.
Kan dit allemaal wel?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Bankieren
1.5K
TurfGraver
3 jaar geleden
Yep. Daar ben je mee akkoord gegaan.

Antwoorden (1)

Volgens mij wel... Als je voorwaarden aan het begin hebt geaccpteerd dan mogen zij dat doen.