hoe kom ik aan een creditkaart of een visa card?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Bankieren
2.3K
dudemeister
4 jaar geleden
Je kunt ook een prepaid card kopen bv bij de Primera, dat kan al vanaf €25 bv om online iets te kopen bij Amazon oid. Je betaald vooraf de waarde van de card en zoals je zult begrijpen op=op.

Antwoorden (2)

Een creditcard aanvragen gaat het snelst en het makkelijkst online. Dit kun je meteen doen nadat je op creditcardvergelijking.nl een keuze hebt gemaakt.

Als je klikt op aanvragen bij je favoriete creditcard, kom je terecht op een formulier waarop je de benodigde gegevens moet invullen. Je bevindt je op een goed beveiligde webpagina van de uitgevende bank of creditcardmaatschappij.

Voordat je de creditcard krijgt, word je onderworpen aan een kredietcheck.
Heb je geen openstaande schulden bij een organisatie die is aangesloten bij het BKR en beschik je over voldoende inkomen (1.150 euro netto per maand na aftrek van huur of hypotheek is meestal genoeg) dan word je een nieuwe klant van de creditcardaanbieder.
4 jaar geleden
De gemakkelijkste/goedkoopste weg is een creditcard gekoppeld aan de bankrekening waar je je salaris op ontvangt. Kijk dus op de website van je bank.