Naar welke adres moet ik mijn overschrijfkaart van Rabo bank sturen?

Ik heb overal gezocht op de site van Rabobank maar ik kon niets vienden. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
36.8K
ronron1212
5 jaar geleden
Bij de Rabobank zijn overschrijvingskaarten en enveloppen gratis, maar kost het versturen van een overschrijvingskaart je elke keer een postzegel. Afgeven bij een bankfiliaal kan overigens ook. Je moet dus enveloppen hebben gehad

Antwoorden (3)

Die gooi je bij een vestiging van de Rabobank naar binnen. Meestal is daarvoor een speciale brievenbus.

Overigens: een overschrijvingskaart is intussen wel wat verouderd. Met internetbankieren kun je zelf het bedrag overmaken naar de begunstigde. Is nog goedkoper ook in de verwerking.
5 jaar geleden
SentWierda
5 jaar geleden
Doe alsjeblieft niet wat Computoon voorstelt want dan wordt de Rabobank boos. Overschrijfkaarten mogen uitsluitend per post worden verstuurd naar een centraal adres ter verwerking. Elk Rabokantoor kan hierover informatie verstrekken.
Je hebt daar een Rabobank antwoordenvelop voor nodig. Als je daar het formulier indoet kan vervolgens de envelop zonder postzegel in een Postnl brievenbus worden gestopt. Bij het setje overschrijvingsformulieren zit een bestelformulier voor verzendenveloppen. Zodra je er tien hebt gebruikt zouden er automatisch nieuwe naar jou moeten worden verzonden. Is dat niet gebeurd, dan raad ik aan even contact op te nemen met jouw bankfiliaal. Mogelijk kun je daar dan direct al een nieuw setje meekrijgen.
- - -
En voor de voorgaande beantwoorders: acceptgiro's en papieren betaalopdrachten kunnen niet meer in een brievenbus van het bankkantoor gestopt kunnen worden! Ze moeten tegenwoordig naar een antwoordnummer worden verstuurd. Dit nummer is niet openbaar, maar alleen voor klanten die niet aan internetbankieren doen. En die krijgen daar dus enveloppen voor.
Toegevoegd op 10 november 2018 12:22: tekst
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
+ Bedankt voor de tip!
Rabobank Nederland
Antwoordnr.17000
3500 X Z
Utrecht