Waarom is het geld niet op mijn creditcard?

Hallo allemaal,

Ik heb een visa creditcard.
Dit stond er bij mijn transactie overzicht:

Originele bedrag:
100,00 €
Bedrag:
100,00 €
Tarief:
0,00 €
Datum transactie:
Datum reservering:
Status:
Verwerkt

Het was een “refund” van een winkel. Zo te zien is het tegoed bijgeschreven bij mijn transacties. Maar het staat nog niet op mijn tegoed. Hoe komt dit?

Groet

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
2.7K
Ritsuka
5 jaar geleden
Er staat 151 in afwachting bij, dat is je geld.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
En hoe lang duurt get voordat het er op kmt?

Antwoorden (1)

De transactie heeft pas een paar uur geleden plaats gevonden en is mogelijk nog niet in het saldo verwerkt. Credit card maatschappijen verwerken transacties vaak met vertraging in het saldo. Bij een uitgave zie je vaak 'reservering' wat betekent dat het geld nog niet is afgeschreven, maar wel effect heeft op de krediet limiet. Ik zie geen plaatje van het saldo, dus kan niet zien of het wel of niet klopt.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hey,
Bedankt voor het antwoord l. Ik heb een foto van het saldo er op gezet. Maar het is toch een bijschrijving? Dus dan komt het toch niet te staan bij uitgave? Groet,