waar kan ik nu geld storten bij een ing automaat in de buurt van barendrecht?

geld automaat.ing

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Bankieren
6.3K
Amadea
6 jaar geleden
Bedoel je met 'nu' op dit moment, dus zaterdagmiddag ná vijf uur? Of gaat het om waar het tegenwoordig nog kan?

Antwoorden (1)

Het ING-kantoor op het adres Middenbaan 112 te Barendrecht is op werkdagen tot 18.00 uur open en op zaterdag tot 16.00 uur. Op zondag gesloten.

Ook zit er op het adres Van Beuningenhaven 24 te Barendrecht een ING-servicepunt waar je geld kunt storten. Dit is op werkdagen geopend tot 17.30 uur, maar heeft op vrijdagavond extra opening tot 20.00 uur en op zaterdag kun je er tot 17.00 uur terecht.

Op beide adressen gaat dat storten in een automaat. Maar voor zover ik weet staat die automaat binnen, en ben je dus afhankelijk van de openingstijden.