Ik zoek iets ronds als kadootje voor een 3 jarig jongetje. Wie heeft er een idee?

Hij wordt 3 jaar en wil graag iets ronds hebben, maar ik heb egt geen id.
Hij houdt van auto's, tekenen, cijfers en getallen en knutselen.
Ik weet het egt niet meer, wie heeft een leuk en origineel idee??

Toegevoegd na 6 minuten:
een bal heeft ie al en hij loopt erg voor op zijn leeftijdsgenoten....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

een puzzelbal.
dat is een ronde bal waar je een puzzel op kan maken
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

een schommel of zo'n lamp die in de rondte draait en leuke afbeeldingen erop...of iets bij Nemo?
een houten loopfiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een bal

Toegevoegd na 3 minuten:
je kunt een kijken op www.intertoys.nl
daar kun je de leeftijd , geslacht en prijs ingeven en er komen veel leuke dingen die je kunt geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bal is voor een klein jochie leuk om mee in de tuin te spelen. Geef hem een bal met auto's erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een bromtol misschien, een hoepel is hij nog te klein voor denk ik

Toegevoegd na 36 minuten:
Heeft hijzelf een idee wat hij bedoelt met ïets ronds"ergens gezien ofzo en kan hij het niet benoemen/
Misschien kan hij het wel tekenen, of aanwijzen wat hij bedoelt
13 jaar geleden
Een pak printerpapier en een stuk of wat lyrakleurpotloden met een puntenslijper erbij.
Dat zijn tenminste potloden waar kleur vanaf komt, echt fijn om mee te kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houten treinbaan wellicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een houten legpuzzel in de vorm van een klok. Dan kan hij spelen met cijfers en misschien al oefenen met het leren van de tijd. En 't is ook nog rond.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Een ronde kubus, misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klok voor aan de muur (met een afbeelding van Cars erop). Verkopen ze bij de Zeeman. Volgens mij verkopen ze er ook ronde kussentjes met een afbeelding van Cars erop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knikkers met een knikkerbaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een skippybal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een jochie van 3 heel erg leuk vind is "een scheetzak"
dit is in iedere speelgoedzaak wel te koop.
ik koop dit meestal voor 3-4 jarige kinderen en het is altijd een groot suc6.
het is een kussentje en als je erop gaat zitten krijg je een scheetgeluid.
dus dan is het de bedoeling dat je dat stiekum net voordat iemand gaat zitten op de stoel legt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hoela hoep.
Is in ieder geval rond maar een prachtige nieuwe lamp op zijn kamer met auto's erop kan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zwemband

Toegevoegd na 1 minuut:
een opblaasbaar badje voor in de tuin of op balkon. is het net lekker weer voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een barbiepop met Ferrari van Ken