waar in eindhoven kan je parkeren op koningsdag?

Wil in Eindhoven de vrijmarkt bezoeken.
Waar ergens kan je in de buurt het beste parkeren ?
Ben niet bekend.

2.5K
Computoon
een jaar geleden
Je kunt beter met het openbaar vervoer komen...

Antwoorden (2)

Er is morgen geen mogelijkheid om 'in de buurt' van centrum of vrijmarkt (Stadswandelpark) te parkeren. Als je een kilometer wil lopen kun je parkeren bij zwembad / sportpark aan de Antoon Coolenlaan. Anders op een P&R aan de rand van de stad en dan met het OV naar het centrum / Stadswandelpark. De P&R Aalsterweg aan de zuidkant van Eindhoven is dan het dichtst bij, maar als je van de andere kant komt aanrijden wellicht handiger om aan die kant van de stad een P&R te pakken.
een jaar geleden
parkeergarage aan het stadhuisplein, mathildelaan of 'de witte dame' zijn allen van Q-park geloof ik.

Daarvoor moet je er wel op tijd bijzijn natuurlijk.
een jaar geleden