ben je jarig om 00:00 of de tijd dat je geboren bent?

ik ben morgen jarig en ik ben om 3 uur snachts geboren. ben ik dan officieel 3 uur snachts jarig of gewoon op 6 augustus 00:00?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.2K
TurfGraver
3 jaar geleden
Je viert je geboorte DAG.
Gefeliciteerd alvast. ;)

Antwoorden (2)

Alvast gefeliciteerd!
Je bent morgen jarig. Vanaf 0.00 uur, om drie uur precies, maar je kunt het de hele dag vieren.
3 jaar geleden
Men spreekt van een "verjaarDAG", niet van een verjaar-uur.
Je bent dus de volledige 24 uur van de bewuste datum jarig. Alvast van harte gefeliciteerd!!