Zou de buschauffeur van de koninklijke bus de thermostaat wat hoger hebben gezet en een lekker kopje koffie klaar hebben staan?

Ik ben benieuwd of er een beetje goed voor de Koninklijke familie gezorgd wordt, zeker nu ze ondanks de regen er zo stralend bij blijven lopen. Ik hoop dat het een beetje warm en gezellig is in de bus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Ik denk dat de butler dat heeft gedaan :-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk wordt er goed voor de koninklijke familie gezorgd.
Ze zijn toch nog steeds geliefd in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken over het comfort van de rijkste familie (of een van de rijkste)
van Nederland.

Wat ze vandaag doent hoort gewoon bij hun vak
en daar krijgen ze heel dik voor betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De koninklijke familie, is wel de laatste, waarbij je je zorgen moet gaan maken of ze wel goed verzorgt worden.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag me wel af waar en bij wie ze naar de wc gaan, op zo'n dag............
Natuurlijk word de koninklijke familie goed verzorgd, die komen ook niets te kort misschien staat er een klein neutje voor ze klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de chauffeur moet zich op het rijden concentreren en zich dus ook van de laatste bijzonderheden op de weg vergewissen. Voor de inwendige mens zijn andere medewerkers beschikbaar.