In welk land is het zwaarste knal vuurwerk te koop?

Nieuwjaarsdag is voorbij maar ben nog steeds benieuwt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poolse nitraten zijn erg hard.. Maar er bestaat misschien wel iets beters.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Polen is zwaar vuurwerk te koop (tip: steek het dan ook daar af)
Hier worden strijkers, nitraten, vlinders en cobra's verkocht. Deze zijn allemaal illegaal in Nederland.
In België zul je hooguit nitraten en vlinders kunnen kopen. Naast dat het illegaal is, is het ook gevaarlijk.

Antwoorden (1)

Voor het hardste knalvuurwerk moet je als ik het goed heb naar oost-Europa, Polen en dat soort landen.

Duitsland niet, wat veel mensen denken. Daar is het alleen goedkoper.

België staat ook erg goed bekent met hard knalvuurwerk.

(Ik bezit zelf geen illegaal vuurwerk)