Heb ik op 2e pinksterdag vrij van mijn werk, volgens de officiele regeling?

Toegevoegd na 48 seconden:
Pinksterdag komt er al weer aan, MAAR zijn we dan ook vrij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als jij gewoon kantoorwerk doet ben je vrij op Pinkstermaandag. Het is namelijk een officiële feestdag. Er zijn echter tegenwoordig steeds meer banen waarbij ook op zon- en feestdagen gewerkt moet worden. Daarom is de vraag zonder de informatie wat voor soort werk jij doet niet te beantwoorden. Maar feitelijk zou jij dan al lang je rooster moeten hebben, en wel weten dat jij met Pinksteren moet werken...
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik loop stage bij dit bedrijf, ik "werk" als commerieel medewerker.
We zitten momenteel maar met zijn 2en op kantoor, weinig behoefte voor een rooster, ik vind het alleen zo lullig om te vragen of ik maandag vrij ben aangezien ik met hemelvaart al een extra lang weekend heb gehad! :) Maar goed, dankjewel voor je nuttige antwoord, zodra ik kan zal ik hem even als beste antwoord markeren.
Ik kan er dus van uit gaan dat ik gewoon vrij heb? :)
Amadea
9 jaar geleden
Ja, als jij op kantoor werkt dan is dat maandag gesloten. Dat is 100% zeker.
Ritsuka
9 jaar geleden
als stagaire werk je nooit op feestdagen
Ritsuka
9 jaar geleden
maar vraag het wel even na voor de zekerheid, voordat je besluit uit te gaan slapen maandag.