hoe kom ik snel en goedkoop aan carnavalskleren

Vanavond een carnavals feest en geen geschikte kleding hiervoor. Hoe moet ik dit oplossen. Of wat kan ik makkelijk bij elkaar zoeken? ? (Kleding voor man/jongen 17 jaar)

10 jaar geleden
1.2K
Amadea
10 jaar geleden
Doe een bloemetjesjurk van je moeder of je oma aan. Een keukenschort er overheen. Klaar.
Ritsuka
10 jaar geleden
Kom je een beetje laat mee, je kon naar de Action vandaag, heel schap met carnavalskleding daar. Maar die is nu al dicht

Antwoorden (2)

Hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Spijkerbroek en heb je nog een oud shirt in de kast? Schrijf daar wat teksten op, eventueel het carnavalsmotto van je stad
J kunt het ook versieren met van alles wat je nog in de kast hebt liggen, maakt niet uit of dat bierviltjes of oude knopen zijn. Verder kun je ook nog wat vrienden/familie bellen of die nog iets in de kast hebben liggen
. Vouw eventueel een hoedje van papier, of zet een pet op , misschien liggen er nog ergens klokjes van de kerstboom die je er aan kunt naaien.
Laat gewoon je fantasie werken.
In het Krabbegat vindt men een stuk vitrage om de hals en een lampenkap op het hoofd al prima verkleed voor de karnaval, dus maak het je niet te moeilijk
10 jaar geleden
internet , fop winkels, gewoon een gek pak kopen