2013 nog op de 30ste daarna op de 27ste en noemen we het koningsdag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koningendag is dit jaar op 30 april.
Volgend jaar op 26 april want 27 april is een zondag.
daarna op 27 april

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit jaar zullen er wel festiviteiten plaats vinden op 27 april maar dit is niet de officiele viering en dus ook geen feestdag (dit jaar)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De feestdag heet dit jaar (2013) nog Koninginnedag, volgend jaar en de jaren daarna heet de feestdag Koningsdag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer dat je benaming totaal niet klopt maar je data kloppen wel!