kan je als piloot/passagiers met de jaarwisseling het vuurwerk dat de lucht ingaat goed zien?

Of vliegen ze daar te hoog voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dat verschilt heel erg, Het dicht er aan hoe hoog de vliegtuig vliegt en wat voor weer het is. Nu weet ik toevallig dat er rond oud & Nieuw regen en veel bewolking is, Dus wanneer je boven de wolken vliegt zie je vrijwel niets. als het licht bewolkt is dan is er een kans dat je af en toe wat lichtflitsen ziet onder je.

Vaak is het niet zichtbaar omdat de meeste vliegtuigen erg hoog vliegen. Vooral met oudjaarsdag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja , prima , prima bij helder weer . Ik zelf vloog (passagier) over Frankrijk nadat ze met de voetbal hadden gewonnen een groot vuurwerk festijn onder ons . Nee niet tehoog