Kan je vuurwerk ook legaal via post bestellen?

Kan je legaal vuurwerk in nederland legaal via post bestellen via een vuurwerk webshop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Verzending per post of koerier is niet toegestaan volgens de Wet Milieugevaarlijke Stoffen. Dus officieel nee.
Maar waarschijnlijk wordt het illegaal wel gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is legaal zeker mogelijk maar je hebt maar keuze tussen

Toegevoegd na 11 minuten:
weinig vuurwerk. Je kiezen uit cat. 1 vuurwerk, dat mag heel het jaar door worden gekocht en mag je heel het jaar afsteken. Als de politie lang komt kan je de verpakking laten zien en daar staat op dat het cat 1 vuurwerk is. Je kan dit bestellen op www.pyrowinkel.nl of www.koopjegadget.nl