De verbondenheid tussen redheads versterken,c.q. handhaven.
En buiten dat om: Gewoon een leuke dag hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allereerst een stukje van Wikipedia:
"Kunstschilder en organisator Bart Rouwenhorst zette in 2005 een oproep in de krant voor roodharige vrouwen en meisjes om model te staan voor zijn schilderijen. Uitgangspunt was het vinden van 15 modellen. Er werd echter massaal gereageerd. Zo massaal dat Rouwenhorst besloot samen met Jan Eijsbouts, eigenaar van cultureel centrum InDeBrouwerij, een heuse Roodharigendag te organiseren. De eerste Roodharigendag werd gehouden op 24 september 2005 in Asten."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roodharigendag

En nog steeds is het doel/functie van deze dag: het promoten van het fenomeen rood haar en kunst. Inmiddels is het een groot "spektakel" geworden. Mensen met rood haar komen uit de hele wereld naar Nederland en het is een groot feest met creatieve, muzikale en culinaire activiteiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ploes.. kolder eigenlijk maar wel leuk^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danks!
Precies, zo denk ik er ook over. Grappig dat zo'n oproep in de krant zo'n grote happening kan veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk rood is ook ontzettend mooi! Een kleur ook die wat zeldzamer is dan andere kleuren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn de meningen zwaar over verdeeld.... JIJ vindt natuurlijk rood ontzettend mooi en ik ben dat helemaal met je eens!!! Maar da's een mening hè!
Ik heb een periode in mijn puberteit gehad, dat ik heel graag roodharig wilde zijn. Niet geverfd, maar ècht. Ik vind het prachtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met henna kan het ook heel mooi zijn, vooral als het al rossig is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie tóch, dat het nep is....
Ben inmiddels al een poosje puber-af en ben tevreden met mijn beeldschone lokken LOL