Hoe gebruik je een aansteeklont?

Ik doe dit jaar voor het eerst vuurwerk en moet je hem er nou aan knopen of ertegen aan leggen? of iets anders natuurlijk ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel als verlenging van de normale lont.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Powergen
12 jaar geleden
Dit jaar of toch volgend jaar? (over 33 min) sorry moest ff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit jaar antwoord, volgend jaar gebruiken ;D gelukkig nieuwjaar alvast!

Het beste antwoord

Lontje aansteken (begin een beetje opblazen) en dan die lont tegen de vuurwerklont aan houden!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
happy new year!!!

Andere antwoorden (2)

je moet de aansteeklont gewoon vast houden en dan tegen het lontje van het vuurwerk aanhouden.

gelukkig nieuwjaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet tegen de Lond blazen
Dan word het londje rood
En Dan moet je het tegen het
Vuurwerk Dan is het heppy new jeer