Pyro drum van Pyro power (vuurwerk) op 20 meter afstand afsteken? Heeft iemand hier verstand van?

Ik heb gister een Pyro drum van Pyro power gekocht, ik ging even de achterkant lezen en er stond : Afsteken op 20 meter afstand van personen en gebouwen. Alleen ik wou het op straat doen met 7 á 8 en misschien wel 9 meter afstand dus ik ging het op YouTube opzoeken en daar zag ik een filmpje waar op ik het vond lijken dat de afstand die ik noem genoeg is. Mijn vraag : Zou 7 á 8 en misschien wel 9 meter genoeg afstand zijn? Want meestal overdrijven ze dat soort dingen, wie heeft dit ook ooit gebruikt of gewoon verstand? Alvast bedankt! ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ongeveer 10 meter moet toch genoeg zijn,de makers ervan zetten het er op zodat als er toch een ongeluk zou gebeuren zij niet aansprakelijk zij,als zij z-aan het testen waren zagen ze bijvoorbeeld 10 meter is juist genoeg dus verdubbelen we het voor de veiligheid zodat er zeker niks misgaat.bijvoorbeeld als je het om laat vallen bij aansteken en zo van die dingen kunnen gebeuren en daar is 20 meter op gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok bedankt, ik wou toch wat zeker-veiligheid hebben!