Nee, ook 31 december wordt door de bezorgers gezien als een feestdag.

"PostNL bezorgt geen post op feestdagen. Verstuurt u wel post in deze periode houdt u hierbij dan alstublieft rekening met de wijzigingen in ons bezorgschema.

Nationale feestdagen 2011
Zaterdag 30 april Koninginnedag
Donderdag 2 juni Hemelvaartsdag
Zondag 12 juni 1e Pinksterdag
Maandag 13 juni 2e Pinksterdag
Maandag 26 december 2e Kerstdag
Zaterdag 31 december Oudejaarsdag"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ het klopt, er wordt niet bezorgt op 31 december
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Niksert: Er wordt geen post bezorgd, dat wil niet direct zeggen dat er niet gewerkt wordt.

Andere antwoorden (2)

Ja. Op nieuwjaardags niet. Dit jaar al helemaal niet, omdat nieuwjaar op een zondag valt.

Zo is ook oudjaarsdag geen nationale feestdag, en nieuwjaarsdag wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie link biertje...
Ja, want in tegenstelling tot 1 januari is 31 december géén officiële feestdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jordie
een jaar geleden
Gewoon post dus op oudjaarsdag, mooi!