Mensen buiten de deur houden op mijn feest?

Ik word bijna 16 en veel mensen willen komen, alleen lopen de laatste tijd alle feestjes van vrienden enzo uit de hand: ik heb natuurlijk geen zin dat dit ook bij mij gebeurd.

Wie heeft wat goede redenen om mensen buiten de deur te houden? Want ik vind het lullig om te zeggen dat ze niet mogen komen want het zijn wel soort van vrienden van je, ook al ken je ze niet heel goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is lulliger en moeilijker om mensen die voor de deur staan te weren van je feest dan van tevoren duidelijk te maken dat ze niet welkom zijn. Als je deze mensen echt niet op je feest wilt hebben, is het het makkelijkste en duidelijkste om uitnodigingen te verspreiden. Alleen mensen met een uitnodiging komen erin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deel uitnodigingen uit aan je vrienden de anderen zullen dan wel begrijpen dat ze niet welkom zijn