Waarschijnlijk stappen ze aan boord in de plaats waar ze aankomen en kleden ze zich aam boord om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, gekkie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze komen altijd aanvaren,
ik denk niet dat ze eerst op de plek van bestemming gaan staan om zich dan aan te kleden, dan ergens naartoe varen en dan weer terug komen
Jouw leeftijd staat niet in jouw profiel, daarom geef ik jou mijn eigen vermoeden van een groot aantal jaren geleden. Bilbao in Spanje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Spanje! We ontmoedigen 'het kijken naar het opstappen'. De traditie wil dat Sinterklaas de stad binnen komt varen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gek die minnen. Dit is nu juist een intelligent antwoord.
Ik mag geen plussen geven (te weinig punten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog een min.
Ik geloof niet dat ze hellemaal naar nl gaan varen vanuit spain
Sinterklaas stapt in Turkije op. Hoewel het verhaal en de liedjes iets anders vertellen was Sinterklaas werkzaam in een plaatsje bij Mira in Turkije. Ik ben er geweest. Hoe hij het flikt om het ene moment dood in zijn graf te liggen en het andere moment op een boot te stappen is mij helaas niet bekend.