Wat gebeurt er met alle tekeningen wat de 'tv Sinterklaas' krijgt met de intocht?

Ik weet het ik ben er vroeg bij maar toevallig zag ik een stukje voorbij komen van de sint en vroeg me ineens af wat er gebeurd met alle dingen die hij krijgt???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ook ik denk dat alles wordt weggedaan. Ik hoop dat men wel de bruikbare spullen schenkt aan een goed doel. Het zou Sinterklaas geen goed doen als er geen gebruik van deze spullen wordt gedaan. Als dit inderdaad zo is dan hoop ik dat er meer mensen naar de aankomst van Sinterklaas gaan omdat ze dan ook een goed doelsteunen, zonderdat er dan grote prijzen in het vooruitzicht zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heel eerlijk gezegd denk ik dat de tekeningen in de prullenbak verdwijnen en ( ik hoop ) dat de knuffeltjes e.d. naar de kindjes gaan die ze kunnen gebruiken en waarvan de papa`s en mama`s geen geld hebben om iets te kopen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komt bij het afal echt waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze ze allemaal weggooien