Hoeveel sinterklaas schoenzetmomenten zijn er dit jaar?

Ik weet dat er altijd 3 momenten in een jaar zijn om je schoen te zetten voor mijn kinderen. Maar gister kwamen mijn kinderen binnen huppelen en ze zeiden dat er 4 schoenzetmomenten waren dit jaar. Ze zeiden dat dat kwam door Corona. Wordt ik in de maling genomen of is dit echt waar?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2K
Amadea
2 jaar geleden
Hoezo? Ouders bepalen toch zeker zelf (mede aan de hand van het budget dat zij ter beschikking hebben) hoe vaak de kinderen hun schoen mogen zetten?

Antwoorden (2)

Als Sinterklaas in het land is, is er iedere avond een schoenzetmoment.
Of de schoen wordt gevuld, is altijd maar afwachten...
In 2009 is ongeveer dezelfde vraag gesteld - met 16 antwoorden.
De vraag in 2009: Hoevaak de schoen zetten?
https://www.startpagina.nl/v/feestdagen/sinterklaas/vraag/29676/hoevaak-schoen-zetten/
Toegevoegd op 22 november 2021 14:36: tekst
2 jaar geleden
Er is geen bepaald aantal om je schoen te zetten. Wel kun je met je kind afspreken dat hij op een vast moment zijn of haar schoen zet. En dat hoeft echt niet saai te zijn!