Hoe pak je een zitzak in om cadeau te geven?

We willen een zitzak van 1.50 m bij 1.00 m cadeau geven maar hoe pak je zo n ding in?
Zulke grote dozen bezitten we niet, cadeaupapier er omheen werkt niet want dat scheurt meteen als je het cadeau vast pakt.
Hoe dan?.?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Je zet er niet bij of het iets mag kosten.

Ik heb 2 opties voor je. In beide gevallen moet je net zo lang aan het ding sjorren tot het een beetje een vorm van een dikke worst blijft.

Haal dan 2-3 meter van een goedkoop tafelzeil (die zijn er vanaf ca 5 euro per meter en in diverse leuke prints te koop. Rol de zitzak erin en plak het dicht met van dat dikke tape of bind er een touw omheen. (dat zeil kunnen ze dan later voor iets anders gebruiken, is het niet helemaal verspilling)

Alternatief is zoveel zware kwaliteit vuiliszakken openknippen en aan elkaar plakken tot hij erin kan en dan die vuilniszakken aan de buitenkant met gekleurde versiersels die je erop plakt, dan ziet het er toch feestelijk uit.

Samengevat: de verpakking moet van plastic zijn. Dan heb je minder kans op scheuren.
.
dikke worst KRIJGT ipv blijft
Toegevoegd op 12 november 2020 13:47: tekst
3 jaar geleden
In een leuke dekbedovertrekhoes of groot laken. Flink stuk touw eromheen met een mooie strik erin.

Of maak er een creatieve mini-versie van om in te pakken. De echte zitzak kun je dan daarna uit de auto halen. Met een dichtgenaaid washandje, gevuld met iets zachts, of een pittenzak maak je makkelijk een mini-zitzak. Stop die in een doosje, playmobil poppetje erop en inpakken op de standaard manier. Na het uitpakken van de 'hint' kan dan de echte zitzak tevoorschijn komen (uit de auto, van zolder of waar je die ook tijdelijk verstopt onder een dekbed of dekzeil).
3 jaar geleden
Een nieuwe zitzak zit meestal verpakt in doorzichtig plastic. Dat plastic kun je versieren door er bijv. zelfgemaakte gekleurde uitgeknipte cirkels of bloemen op te plakken. Dat je de zitzak er nog doorheen ziet zal voor de meeste ontvangers geen punt zijn. Nadat je dat gedaan hebt kun je er nog een paar linten of een strik om de zak doen en je hebt een vrolijk cadeau.