Wie weet of de Zwarte Pieten al weer in de Bijenkorf Amsterdam klimmen?

Morgen wil ik er met kleinkind heen, maar kan er niet achter komen of ze er al/nog zijn. In 'mijn' tijd waren de pieten een grote trekker.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah, ik dacht dat je echte zwarte pieten bedoelde, dat leek me ook wel grappig om te zien. Maar je hebt het over zwartepietenpoppen als ik de foto's bekijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, wereldberoemd in Amsterdam.

Het beste antwoord

Jup, ze zijn er weer. Zag toevallig gisteren of eergisteren iemand die er verblijd een fotootje van postte op facebook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je, Wavaria.

Andere antwoorden (1)

Ja, ze zijn er weer. En ze zijn ook nog gewoon zwart.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord, bamibal!