Is Sinterklaas de enigste man die met zijn verjaardag geen cadeautjes krijgt.?

Hij geeft ze volop weg met zijn verjaardag maar krijg hij zelf wel wat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik ken heel wat meer mensen die geen cadeautjes krijgen met hun verjaardag. De arme kinderen/mensen (in derdewereldlanden, of armen in het algemeen) zijn al lang blij als ze wat te eten hebben. Die kant van de wereld is er ook nog.

Toegevoegd na 38 seconden:
ps; ook jehova's vieren hun verjaardag niet en krijgen dus geen cadeau ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Nee hoor ik ook niet
Vier het met me fam en frienden
Daar hegt ik meer waarden aan dan aan cadeautjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ook mensen die geen familie en geen vrienden meer hebben krijgen geen cadeautjes als ze jarig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja sinterklaas krijgt wel degelijk wat!!!!!
Wat dacht je van al die tekenigen van de kinderen,en ook soms leggen kinderen iets lekker in hun schoen voor de sint en zijn paard,en mijn zoontje had zelfs een knuffeltje in zijn schoen gedaan voor de sint.Dus de sint word wel degelijk verwend met zijn verjaardag!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.
Hij is niet de enige die geen cadeautjes krijgt,
maar wel de enigste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en dat komt omdat hij een schijnheilige is. De Goedheiligman bestaat niet...., maar dat wist je toch al?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor ik ook niet..

Toegevoegd na 4 minuten:
Zijn kado is het geven, daar houdt hij van en dat krijgt hij dan weer terug, alsmede een paar blije gezichten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel hoor.
Sinterklaas krijgt ook wel eens een cadeau.
Maar dan een muzikaal cadeutje.

http://www.destentor.nl/regio/deventer/5886973/Sinterklaas-krijgt-in-Deventer-muzikaal-cadeau.ece
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk krijgt hij een cadeautje.
Van míj :D.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand krijgt wat met z'n verjaardag. 't Is namelijk de vooravond van z'n sterfdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Tsjechië worden verjaardagen niet gevierd. En mijn franse zwager viert het ook nooit, maar ik weet niet of dat typisch frans is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Eef;

De Sint krijgt geregeld leuke kadootjes, hoor! Vorige week kreeg ik van de jongste zwemmertjes van een reddingsbrigade nog een compleet strandtenue inclusief zwembroek aangeboden. Met de uitnodiging om ook eens in de zomer langs te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,een zere kont van het paardrijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinterklaas bestaat niet, dus wel logisch dat hij dan ook geen cadeautjes krijgt, hehehe