In ieder geval iets persoonlijks. Ik ga ervanuit dat je niet negatief bent over deze persoon, dus geen rotte vis of geurvreter, maar iets leuks?

Geef hem een waardebon om een keer samen uiteten te gaan, of ergens wat drinken. Maak de waardebon zelf en pak een foto van jezelf als achtergrondje. Wil je iets goedkopers, ga dan uiteten bij Subway, ook lekker.

Hoe dan ook, verzin een cadeautje dat helemaal bij jullie relatie past.......is deze explosief, geef dan een waardebon voor vuurwerk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 leuk idee een waardebon.

Andere antwoorden (27)

Een pak condooms met een gaatje erin...

Toegevoegd na 19 uur:
Geurvreters dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dan moet je wel van kinderen houden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De man waar ik het over heb gebruikt al jaren geen condooms meer..
Tenminste das niet te hopen voor hem;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och wat aardig, een gaatje in de verpakking, zodat hij die gemakkelijker open kan maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En waarom hoop je dat hij die niet meer gebruikt? Ik hoop dat net wel, tenminste als hij losse seksuele contacten heeft.
een geurvreter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL maar dat gewoon elke dag...niet alleen met sinterklaas......
Water.
Smurrie.
In ieder geval iets vies.

Toegevoegd na 1 dag:
ik dacht dat het wat vies moest zijn, wist ik veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker zelf nog niet volwassen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap die minnetjes niet hoor..plus 1 van mij....ik hou dr van ...pranks.....
Je zou, als het voor Sinterklaas is een Poken kunnen kopen. Dat is een handige gadget waar mannen gek op zijn. Ik vind zelf een natte spons wel heel leuk. Ik doe dat rond in Mei / Juni, rond December verwachten ze het meestal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-Sleutels van de nieuwe Lotus.
-Nintendo DS.
-Trouwring met huwelijksaanzoek van de vriendin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A little pussy...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de laatste keer dat ik iets bij een volwassen man in z'n schoen stopte, was het zijn eigen kunstgebit ;)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL.. kan niet in dit geval...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaahh humor dikke plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lachen +1
Een straatje staatsloten,als hij wat wint heb je er zelf ook nog wat aan misschien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man: We hebben de Staatsloterijk gewonnen, pak je koffers in schat! Vrouw: Oh geweldig, waar gaan we heen dan? Man: Hoezo 'we'???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom vraagt de man dan of zij haar koffers in wilt pakken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat zij alleen vertrekt.
Massageolie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een rotte vis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ZIJN bekeuring die vanochtend WEER op de mat lag voor te snel rijden.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schoenenpoets met een briefje erbij ,"poets je eigen schoenen maar".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een vraag,
wat heeft hij graag?
Misschien een voetbal.
of heeft hij die al?
Een zaklamp misschien?
zodat hij beter kan zien
Waar hij gaat en staat
s'avond's laat in de straat.
Vindt je dat geen goed idee?
Nou,dan een leuke spreuk voor
op de wc.
Als je dat ook niet wat vindt
laat het dan over aan de Sint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, origineel antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je/
Een mooie foto van jou (als je zijn partner bent).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien een fles wijn met mooi glas en onderzetter..of dvd..of horloge..of aparte wandklok..kijk eens bij winkels met aparte kado ideën..krasloten...en het net genoemde staatslot,ook leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pepernoten, marsepein, speculaas en dat soort lekkere dingen. Leuk met een mooi gedichtje erbij. Hoeft toch niet iets duurs of groots te zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iets grappigs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie dame
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een condoom met zout er in ;)
14 jaar geleden
Een bioscoop kaartje voor zijn lievelings film die nu draait.
Je koopt er natuurlijk voor jezelf ook een en na afloop vd film lekker ergens samen gaan borrelen.
Hij zal er blij mee zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beetje ouderwets misschien.. een lekker luchtje voor na de shave.. tip: geef iets dat je zelf heerlijk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De goedkoopste oplossing:
Schrijf een gedicht, bijvoorbeeld:

De Sint is er voor ieder kind,
en dus niet voor jou mijn vrind
want ook al ben je jong van geest
de kindertijd is voor jou geweest

Zet nou dus nooit weer je schoen,
want sint heeft nog meer te doen
en bovendien niet zoveel poen
Je grote schoen hier vol te doen.

groetjes,

Sint en Piet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie aansteker.
Of een mooie zakmes.
Of een lekkere geurtje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een chihuahua pup
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een zwangerschapstest..hahaha dan jaag je hem de stuipen op t lijf..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tijdschrift over zijn favoriete hobby
De playboy (kan ook zijn hobby zijn natuurlijk..)
Pakje van zijn (chocolade) sigaretten als hij rookt..
KamaSutra boek
Hippe boxershort
Bon voor een dagje mannen-activiteiten.
Snurkpleisters voor als dat nodig mocht zijn..
Scrub borstel