Is het vanavond koopavond?

Dat het per gemeente verschilt, dat weet ik, maar is er vanavond in de meeste gemeenten koopavond, of niet? (I.v.m. 5/6 december)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag! +1 Leuke nieuwe avatar heb je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je van mijn nieuwe avatar? Vind je me nu niet onwijs sext ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oops!!! sexy bedoelde ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, nou, ik kan wel in die ogen verdrinken...

Het beste antwoord

Kijk even op onderstaande link. Hier kan je koopavonden en zondagkoopdagen vinden en nog veel meer!
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke Avatar, het is dus gelukt ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor het antwoord.
Helaas staan hier alleen koopzondagen en de standaard koopavonden vermeld.... :(
sterredag
13 jaar geleden
of misschien is er echt nergens koopavond. Ik denk niet dat er ergens koopavond is, omdat alhoewel het morgen 5 december is verruit de meeste mensen vanavond sinterklaas zullen vieren.
sterredag
13 jaar geleden
En aangezien zelfs in Rotterdam in het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland (zuidplein) geen koopavond is, denk ik niet dat je dit ergens zult tegen komen. Sinterklaas:
Donderdag 2 december extra koopavond tot 21.00 uur
Vrijdag 3 december regulier open tot 21.00 uur
Zondag 5 december geopend van 12.00 tot 17.00 uur

Kerstmis:
Woensdag 22 december extra koopavond tot 21.00 uur
Donderdag 23 december extra koopavond tot 21.00 uur
Kerstavond vrijdag 24 december gesloten vanaf 17.30 uur
Zaterdag 25 en zondag 26 december gesloten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad echt nergens koopavond.
Bedankt voor de info :)

Andere antwoorden (3)

Op zaterdag is het nooit koopavond. Dus nee... het is geen koopavond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hier ook niet. Wel waren donderdag en vrijdag de winkels langer open. Ik hoop dat je je Sintkadootjes nu wel binnen hebt. Het was vanmiddag vreselijk druk in de stad, ondanks de flinke sneeuwval. De parkeergarages waren vol!!! Gisteren op het nieuws werd gezegd dat er nog miljoenen transacties verwacht werden vandaag vanwege last-minute aankopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, inderdaad, geen koopavond.
Gelukkig ben ik nog voor vijven geslaagd!
bij ons is er altijd (stad den haag) op donderdag koopavond.

Toegevoegd na 34 seconden:
dus hier is het geen koopavond met kerst maar ik weet natuurlijk niet waar jij woont