hoe maak je een nagellakpotje als surprise

nou ik heb al eerder een surprise gemaakt en dat meisje dat ik heb getrokken houd heel veel van nagellak dus dat wou ik gaan maken maar wist ik niet hoe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (5)

je kan een glazen pot met een deksel nemen.
de pot verf je in een mooie kleur.
op de deksel maak je met folie papier een soort punt wat je ook vaak op nagellak potjes ziet. dan kan je hem met de dop losdraaien.
eerst kan je ook een gaatje in de deksel maken en er een soort verfkwartje in doen .
in de pot kan je dan een kadootje doen.
13 jaar geleden
Ik zou op zoek gaan naar een glazen pot waarvan je de vorm goed genoeg vindt, dan neem je een oude (of heel goedkope verfkwast), als het niet lukt een gat in het deksel te maken zou ik een nieuwe deksel maken van karton, kwast erdoor en vastplakken en vullen met van dat gelspul in de goede kleur (gelijk lekker vies met uitpakken)
13 jaar geleden
Ik wou zelf ook zo'n surprise maken...
ik was van plan om met kippengaas de vorm te maken en daar dat papier overheen de plakken in de goede kleuren.
en in de binnenkant kun je bijv. krantesnippers doen als een soort grabbelton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf vanmiddag ook een nagellakpotje als surprise gemaakt.

Benodigdheden:
ongeveer 3 vellen A4, gekleurd papier,
Lijm, plakband, fotoplakkertjes,
Zilverfolie,
1 lege rol keukenpapier/wc rol (ligt eraan hoe groot je het nagellakpotje wilt maken),
een vierkantige doos (je kunt zelf natuurlijk de maat bepalen)
Eventueel een (filt)stift

Hoe te maken:

Neem een vierkantige doos, stop daar je cadeautjes
in & plak de doos dicht met plakband
Beplak de vierkantige doos met het gekleurde A4 papier.
Wikkel de lege rol keukenpapier of wc rol in met zilverfolie.
Knip aan de onderkant van de rol 'franjes' plak
daar de fotoplakkertjes op
Druk de rol op de bovenkant van de vierkantige doos
Schrijf eventueel op je nagellakpotje iets als
'Nagellak, nails, nieuwe collectie' erop of de
kleur van je nagellakpotje 'soft pink' of 'lime green'

Hopelijk heb je er wat aan,
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee, ik ben dat nu ook aan het maken en heb een doos rond gevouwen(kan ook vierkant enz.) Ik heb hem met een rol dikke (doorzichtige) plakband vastgemaakt. De bovenkant heb ik dicht gevouwen en er toen een gat ik geknipt. Hiervoor had ik nog een doos maar dan kleiner in een langwerpige voor gemaakt. Die heb ik dus in het gat gestopt. In het "kwastje" heb ik een cadeautje verstopt. Ik heb alles gespoten met een spuitbus. Het is misschien een idee om in het nagellakpotje papiersnippers te doen dat ze het kwastje eruit moet halen en dan grabbelen...? Groetjesssss!