Wat als Sinterklaas ziek is?

Ik zat samen met de kids de intocht van de "echte" Sinterklaas te kijken op TV afgelopen zaterdag en vroeg mij ineens af: wat als de beste man (Bram van der Vlugt) te ziek is om die dag te verschijnen? Een zwarte Piet kun je nog vervangen of een verhaal omheen draaien, maar er is maar 1 "echte" Sint. Is daar een draaiboek voor, staat er een "stand-in" klaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

dan vragen ze gewoon iemand anders.
mensen die sinterklaas hebben gespeeld.
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/feestdagen/27212-sinterklaas-2008.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de leuke link. Zo te zien is er weinig "verloop" onder TV-Sinterklazen! (-:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb 'm zelf ook gekregen van een gv-er vind t best interresant

Andere antwoorden (8)

Dan komt er gewoon een hulp-sint zolang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar zullen ze wel een reserve sint voor hebben.
er komt natuurlijk ook een dag dat bram het niet meer kan doen.
kinderen die echt geloven zien vaak de tv sint als echte sint, en dan zijn ze alweer vergeten dat die van vorig jaar er iets anders uitzag
13 jaar geleden
Kinderen zien het verschil niet (of willen het verschil niet zien) tussen de ene en de andere Sint. Onze lokale Sint is net zo echt als de tv-Sint, ook al heeft hij een bril en een aftands pak...

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens heb ik wel eens gehoord dat hoofdpiet van Muiswinkel ambities heeft om Sint te worden, en ook dat zullen kinderen gewoon pikken.
13 jaar geleden
Als Sinterklaas ziek is , ben ik er zeker van dat hij de allergrootste oppepmiddeltjes krijgt van de dokter ..
Diezelfde avond zal hij wel instorten maar in de dag gaat hij gewoon door alsof er niks aan de hand is...
Dit gebeurt ook zo bij grote sterren die moeten optreden..
Enkele uren oké door de medicijnen en daarna dubbel zo hard afzien maar het helpt hé

greetz Kim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bram wat....!
Je denkt toch niet dat onze Sint wordt 'gespeeld'.
Sint Nicolaas wordt nóóit ziek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk naar de film 'Alles is liefde' en je weet het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek een andere en zeg dat het zijn broer is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de donder de uitzendbureau bellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zouden ze herintreders hebben? XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eindelijk een vacature waar 50+ers niet meteen voor worden afgewezen!