Wat voor "origineel" cadeau moet ik kopen voor een vrouw van in de 40, voor sinterklaas(voor 10 euro)?

Ik werk er part time en nu is er een surprise avond voor sinterklaas.
Ik heb iemand getrokken die ik nauwelijks ken.
Weet iemand een origineel cadeau?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Geurkaartjes

Hotpack (kersenpittenkussen)

Agenda

Verjaardagskalender

Fotolijstje

Mok

Cake/Taartvorm

Kaartjes voor de bios

Een warm huispak

Lekkere douchecreme

Bodymilk

Body Scrub

Lekker geurtje

Boekenbon

Bon voor dvd of cd

Proefabonnement op een vrouwenblad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

oil of olaz voor de rijpe huid..kost iets van7 euro..ik geef het meestal cadeau aan vrouwen boven de 40..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een leuk rieten mandje of doosje.
en daar doe je wat lekkere verzorgingsproducten in.
een shampoo, douchegel, leuk kaarsje ofzo erbij.
13 jaar geleden
*Een leuk lantaarntje met een kaarsje erin voor de donkere dagen.
*Of een bord met verschillende kaarsen erop in een neutrale kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik altijd lastig vind is die "rondslingerende" mobieltje die aan de oplader hangen. Ik vermoed dat er wel meer mensen zijn die het handig vinden om daar een oplossing voor te hebben (en het ziet er ook nog eens geinig uit).

een mobiele telefoonhouder zwarte hand!

Toegevoegd na 4 minuten:
mobieltje=mobieltjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze site staan tal van kado's voor onder de 10 euro
van kop en schotel tot oorwarmers