Hoe komen deze gaten in mijn kraskalender?

Ik ben echt enorm in de war sinds ik dit zag. De kraskalender heeft op een kastje gestaan en was niet verplaatst oid.

Picture for question
4 maanden geleden
in: Kerst
2.7K
Thecis
4 maanden geleden
wellicht een kind die heeft willen spelen / kleuren / krassen?
Ritsuka
4 maanden geleden
Klein kind, huisdier?
Evaja44
4 maanden geleden
er wonen hier geen kinderen…
Evaja44
4 maanden geleden
we hebben wel een hond, maar hij is ziek en niet in staat zo iets te doen
Z512099
4 maanden geleden
Is wel serieus op gekrast.
Amadea
4 maanden geleden
Kan er vuurwerk naar binnen zijn gegooid?
Evaja44
4 maanden geleden
@Amadea nee zeker niet
Inekez1
4 maanden geleden
Lijkt wel of er een muis aan heeft zitten knagen.
Evaja44
4 maanden geleden
@Inekez1 ja he… maar ik heb nog nooit sporen van muizen gezien hier, ook niet nu (naast deze gaten dan). En kan een muis zulke gaten maken?
ronron1212
4 maanden geleden
@Amadea met vuurwerk waren er brandvlekken ontstaan. @inekez1 bij een muis had de kaart gevallen of verplaatst geweest.
Pieterke
4 maanden geleden
Is er niet bij wijze van grap iemand met een gaatjes tang in de weer geweest om jou te plagen? Dat zal wel niet maar het lijkt wel zo.
Evaja44
4 maanden geleden
@Pieterke dat lijkt me onwaarschijnlijk haha, we wonen met zijn tweeen
Z512099
4 maanden geleden
Daar dacht ik ook aan, er lijkt met een lege stylo o.i.d. over gekrast te zijn.
Pieterke
4 maanden geleden
Evaja44 Laat je het ons weten als je erachter bent hoe dit komt? Ik ben in elk geval wel nieuwsgierig geworden.
Evaja44
4 maanden geleden
@Z512099 ja zo lijkt het… ik kan me alleen echt niet bedenken hoe en door wie…
Evaja44
4 maanden geleden
@Pieterke haha als ik er ooit achter kom zal ik dat doen!
Frencie
3 maanden geleden
Zilvervisjes??

Geef als eerste antwoord