Dubbele kerst cadeau inwisselen?

Hallo,

Ik heb voor kerst en voor het nieuw jaar 2x hetzelfde cadeau gekregen. Dat is een 1 TB externe harde schijf.
Ik vroeg me af wat jullie met dubbel cadeau doen?
Kun je het bijvoorbeeld terugbrengen naar de desbetreffende winkel? ( ik heb alleen geen bon).

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich is het in dit geval niet zo'n drama; als je 1 TB vol krijgt, lukt het met 2 ook wel.

Het beste antwoord

Ik zou naar de winkel gaan en daar de hele zaak uitleggen en vervolgens vragen of ik het artikel mag ruilen voor een ander, in prijs ongeveer gelijkwaardig, artikel.

Iets anders uitzoeken, staat een bedrijf eerder toe dan geld teruggeven..namelijk.

Dat omruilen is..tenminste...als ik ze niet beide zou willen behouden..want je hebt nu wel lekker veel opslagruimte, hè.. Twee TB..is niet niets..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan mij er een geven ;)

Zonder gekheid: Je kan het terug brengen naar de winkel of ruilen. Bonnetjes zijn vaak wel nodig, maar met uitleg lukt het waarschijnlijk wel. Overigens: Je kan natuurlijk een vriend / vriendin vragen om uit te vinden wie het je gegegeven heeft & die de bon laten vragen, als je niet weet van wie je het hebt gekregen (Als je het wel weet is het een kwestie van die persoon even benaderen natuurlijk!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hem verkopen op marktplaats, ik wil wel bieden... Of zo van je overkopen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het echt dezelfde, dus 2 van WD hetzelfde type bijv? dan is het een minder probleem denk ik. Inderdaad er achter zien te komen waar ze vandaan komen en dan is er vast iets te regelen met de winkel. Als je een goede verhouding hebt met jouw eigen leverancier zou je deze het probleem voor kunnen leggen en beide HD's laten zien in de orginele verpakking. Praten kan altijd en dan maar zien of er een oplossing/voorstel uit komt. Tegoedbon o.i.d.
Grtjs
Pieter