Wie weet een plek in Arnhem of omgeving waar je betaalbare kerstbomen kunt kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.7K

Antwoorden (4)

In Doornenburg zijn ze erg goedkoop.

http://tuinen-parken.aanbodpagina.nl/kerstboom-te-koop-kerstbomen-spar-arnhem-nijmegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in Arnhem op straat een kerstboom kopen, o.a. in het centrum bij de fietsenstalling naast V&D. Daar heb ik in voorgaande jaren een mooie boom gekocht en die was niet duur (iets van tien euro).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Staatsbosbeheer kun je zelf je boom zagen tegen een mooie prijs.

Via de link komt u op de site van Staatsbosbeheer, met hierop telefoonnummer. U kunt dan zelf even bellen voor een afspraak.

Een zelf in de natuur uitgezochte boom is immers toch het mooist.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij verkopen mooie en betaalbare kerstbomen in Doornenburg. Er staan er al veel klaar op het pleintje maar zelf kerstbomen uitzoeken op het land (met bijvoorbeeld de kids) is ook mogelijk. We hebben verschillende soorten en maten.
Kijk voor meer informatie op onze website: www.hobbyveld.nl Groet,
Familie Buurman
Krakkedel 36 te Doornenburg
Wij verkopen mooie en betaalbare kerstbomen in Doornenburg.

Er staan er al veel klaar op het pleintje maar zelf kerstbomen uitzoeken op het land (met bijvoorbeeld de kids) is ook mogelijk.

We hebben verschillende soorten en maten.
Kijk voor meer informatie op onze website: www.hobbyveld.nl

Groet,
Familie Buurman
Krakkedel 36 te Doornenburg