Tot hoe laat duurt het Coldplay concert in amsterdam?

Hoe lang duur het concert van Coldplay in de Johan Cruijff arena.

een jaar geleden
28.9K
Antoni
een jaar geleden
@DriesDomhof, gaat je vraag over de concerten van Coldplay op zaterdag 15 en zondag 16 juli 2023? Waarschijnlijk is daarvan nu nog niet bekend hoe laat ze zijn afgelopen. Het is vandaag, nu je deze vraag stelt, immers pas zaterdag 27 augustus 2022!
tinus1969
een jaar geleden
Hoofdact speelt meestal 20-22 uur.
marjolein55
een jaar geleden
Begint om 20:00 uur en duurt tot ongeveer 02:00 uur.

Antwoorden (1)

Eerder deze tournee is Brussel al in viervoud aangedaan waardoor ik jou daar de informatie over kan verstrekken, in de veronderstelling dat het volgend jaar in Amsterdam het programma van "Music of the Spheres" nog niet is veranderd.

Het concert duurt ruim twee uur en gaat gepaard met een spektakelrijke licht- en vuurwerkshow. In het Koning Boudewijnstadion begon het om 20.00 uur en er werd wat betreft het openbaar vervoer op gerekend dat het concert om 22.45 uur ten einde zou zijn. Dat heeft er natuurlijk mee te maken dat er eerst een voorprogramma is voordat Coldplay op het podium komt.
een jaar geleden
Jghghghg
een jaar geleden
begon het voorprogramma om 20.00?
Amadea
een jaar geleden
Volgens de planning wel. Maar of het voorprogramma toen in Brussel ook werkelijk om 8 uur 's avonds begon is nergens te vinden.