Hoeveel geef je scouting voor een werkactie?

Voor een feest, gaat om de bartaken, hapjes rondbrengen, beetje opruimen en afwassen. Wat is rieel om een jeugdlid van scouting te betalen per uur?

een jaar geleden
1.3K
bamibal
een jaar geleden
Waarom is het relevant dat het iemand van de scouting is? Betaal je die anders dan een ander?
AlphaLimaSierra
een jaar geleden
Wat de scout verdient gaat waarschijnlijk in de clubkas.
HeerVoldemort
een jaar geleden
Je kan ook nog kiezen om een vast bedrag te geven voor de hele groep voor de hele avond. Zo hadden wij eens een omgevallen boom in de tuin. Hebben we Scouting gevraagd. Ze vroegen €100,- voor hun zomerkamp. Ze kwamen met 16 gasten, ze hebben die boom in stukken gezaagd met iemand van de leiding, boom in de aanhanger, in een klein uurtje weg...
De boom hebben ze opgestookt en €100,- extra kampgeld. En wij hoefden het kreng niet op te ruimen, te sjouwen en op en neer naar de stort.

Antwoorden (1)

De kinderen werken voor de clubkas, maar ondertussen is het ook gewoon werk in de zin van dat je een ander ook een normaal loon zou betalen. Doe dat dus ook minimaal voor deze kinderen.
Het jeugdloon zit in die leeftijdsklasse ergens tussen de 3,38 en de 4,45 Euro.

Doe er dan een euro bij omdat het voor een goed doel is en het zal okee zijn. Meer mag altijd, natuurlijk !
ronron1212
een jaar geleden
@ozewie en zo is het +