Kan Top Ticketshop al kaarten verkopen voor een concert, voordat de officiele verkoop begint?

Ik heb afgelopen zaterdag 2 tickets besteld voor het extra concert van U2 op 8 october. Maar de officiele verkoop begint 2 februari. Ik heb ze ook betaald. En eind september zou ik de tickets krijgen

6 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Je kunt inderdaad je kaartjes eerder kopen. Sommige ticketverkopers verkopen eerst een deel aan andere bedrijven, die ze op hun beurt weer voor veel meer dan de oorspronkelijke prijs kunnen verkopen. Wel heb ik even gezocht en heb ik gezien dat topticketshop of 3x zo duur is dan de normale kaartjes, of de kaartjes niet levert.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jacob46
6 jaar geleden
Oeps...Dat laatste hoop ik toch echt niet