uien, prei, kruiden, olijfolie,roomboter,kaas, eieren,gerookte zalm(aldi), (karne)melk, bloem(tarwe, spelt of boekweit)champions, rijst, spaghetti,aardappels, fruit, pijnboompitten,ketjap, azijn of citroensap.
borden, bekers, bestek, wok, flinke koekenpan, snelkookpan,opscheplepels, garde, klein blendertje,sapcentrifuge.

Toegevoegd na 5 minuten:
waterkoker, koffieapparaat, thee, koffie,snijplank, afwasborstel, afwasmiddel, droogdoek, broodtrommel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

zout, peper
verse melk, fruit,
en in de keuken aan spullen een brandblusser..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, die brandblusser... +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boter / bak en braad / (olijf,wok,sla) olie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry verkeerde plek gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maakt niet uit..ja een brandblusser is ook heel belangrijk
boter / bak en braad / (olijf,wok,sla) olie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het altijd handig om blikken of potten peulvruchten op voorraad te hebben. Tenzij je de voorkeur geeft aan de droge variant in karton, maar houdt dan wel rekening met een lange bereidingstijd. Ik bedoel met name bruine bonen en kapucijners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook nog eens gezond! (vooral voor vegetariers zoals ik ;) dus +
Nou minstens één pan in de keuken is geen overbodige luxe....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wateraansluiting, een elektra-aansluiting voor de koelkast als die niet op andere manieren koelt, iets om mee te koken (fornuis, eventueel een grillplaat of een waterkoker - je kan een heel eind komen met alleen een waterkoker).

Liefst goede ventilatie, noodspullen als een blusdeken (bij vlam in de pan) en een EHBO-doos (als je ontdekt _hoe_ scherp dat mes eigenlijk is of als je in het sop graait en ontdekt dat er iets gebroken was).

Spullen om de boel schoon te houden, pannen, borden, bestek, theedoek, handdoek, pannenlap, licht, eetbare spullen naar wens, eventueel een kookboek, en het belangrijkste: een kok die niet bang is, een beetje creatief durft te zijn en zich niet uit het veld laat slaan als iets niet perfect lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestek en serveerlepels zou ook in de keuken aanwezig moeten zijn en als je geen verbrande handen wilt hebben pannenlappen. verder zou ik zuivelproducten als eieren,brood,kaas en overig hebben in de koelkast boter zoals smeerboter hoeft niet echt als je er niet van houd, maar wel bak en braad en margarine. en als je lactose intolerantie heb soja zuivelproducten

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja en om af te wassen dreft behalve als je een vaatwasser hebt natuurlijk. dan hoef je alleen maar blokken of capsules te hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diepvriespizza!

Redder in hongerige tijden, veelal s'nachts...hmmmmm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen. Er MOET niks. Er hoeven helemaal geen ingrediënten aanwezig te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keuken;
Pannen, koekenpan, bestek, serviesgoed,kookgerei zoals,aardappelmesje, garde, spatel, groot scherp mes,
blikopener, houten lepels, vergiet, afvalemmer, juslepel, soeplepel, pureestamper,snijplank, rasp,onderzetter, maatbeker,schaal/kom, handzeep,afwasmiddel, allesreiniger of vloeibare zeep,vaatdoekje, afwasborstel (sponsje) theedoek, handdoek.

Olie, azijn, peper, zout, nootmuskaat.

Koelkast;
Bak/ braadboter, boter/margarine of halvarine voor op brood of door het eten, zuivelproducten, aangebroken potjes, groenten in de groentelade, zacht klein fruit, vlees en vleeswaren.
amc