Waar kan je in NL chips in de smaak Salt & Vineager krijgen?

In Frankrijk, België, Duitsland en Engeland is het verkrijgbaar van het merk Walkers (Lays) , in Nederland niet.

http://www.walkers.co.uk/extracrunchy/#/product

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Ze verkopen dat merk chips in Arnhem, in Hemelrijk, daar zit een winkel waar ze producten uit Engeland verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...en natuurlijk moet ik weer in Drenthe wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vervelend ja, ik heb daar wel eens chips gekocht voor iemand uit Nijmegen. Die was ook gek op dat Engelse merk. Vanuit Drenthe wordt het prijzige chips. Misschien ken je iemand die wel eens in Arnhem komt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor deze tip Jera! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
You're welcome.

Andere antwoorden (3)

Van Pringles en van AH Excellent. Misschien ook wel van andere merken, maar dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom ze geregeld in de supermarkt tegen.
Niet per definitie van Lay's, ook van Pringles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar jij krijgt er ook één terug hoor :)
Bij de meeste natuurwinkels verkopen ze biologische salt & vinegar chips. Supermarkt Plus verkoopt het ook (die biologische variant dus). Ik vind de gewone s&v lekkerder, maar die is inderdaad haast nergens te krijgen dus koop ik meestal de biologische.