de verlichting is kapot van de koc-970t daewoo magnetron,waar zit dat en kan ik het zelf vervangen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Als je de lamp in de magnetron hebt gevonden kun je die waarschijnlijk wel vervangen. Waarschijnlijk is dat een halogeen lampje. Het bereiken van het lampje om hem te vervangen is het moeilijkste gedeelte en misschien zelfs niet mogelijk. Ik kan zo niet vertellen hoe je het lampje kunt bereiken. Je kan kijken of je ergens schroefjes ziet. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn magnetron moest zo ongeveer de hele mantel eraf en zelfs de monteur vondt het een hele klus.
Nou had ik wel een ander merk, dus of dat bij die van jou ook zo is weet ik niet.
Wat ik gevonden heb is een site die je vraag beantwoordt als je hun een mail stuurt.
Succes ermee!